23.8.07

παράξενη νύχτα



παράξενα πράγματα συμβαίνουν.
παράξενη και η χθεσινή νύχτα.
με βρήκε το πρωί χωρίς κανένα χειρόγραφο δικό μου.
ήμουν θλιμμένη, αλλά χαμογελαστή.
είχα καταφέρει να σκίσω τα στοιχειά μου
είχα καταφέρει να τα ξεφορτωθώ..

τράβηξα την κιτρινισμένη μου κουρτίνα και
χάζευα ένα από τα πουλιά τού ουρανού.
έκανε τις βόλτες του πάνω από τη χαραμάδα μου.
μετά από λίγο το είδα να χάνει ύψος.
τα φτερά του άρχισαν να πέφτουν.
το γκρι του χρώμα, άρχισε να γίνεται ωχρό.
με όση δύναμη είχε, πέταξε μέχρι το μπαλκόνι μου.
έτρεξα έξω πανικόβλητη.
το ράμφος του ήταν κόκκινο καυτό.
και τα μάτια του,
έμοιαζαν σαν τα μάτια τού ετοιμοθάνατου,
που δεν ξέρει γιατί πεθαίνει.
άρχισε να λιώνει σαν το κερί.
μέχρι που δεν έμεινε τίποτα.
μόνο αίμα, αίμα, αίμα,
πούπουλα, πούπουλα, πούπουλα
και χαρτάκια, χαρτάκια, χαρτάκια..

γονάτισα και τράβηξα αργά αργά
ένα από τα χαρτάκια που έπλεε πάνω στο αίμα.
έτρεμε το χέρι μου και μαζί του και το βρεγμένο χαρτί.
τράβηξα κι άλλο.. κι άλλο.. κι άλλο.. κι άλλο....

διέκρινα λέξεις-Δηλητήρια.......
είχαν γραφτεί από εμένα το προηγούμενο βράδυ.
λέξεις σκιές .......... όπως Όνειρα
λέξεις αράχνες ........ όπως Παγίδα
λέξεις στοιχειά ....... όπως Έρωτας
λέξεις διαβόλοι ....... όπως Ανάγκη
λέξεις φίδια .......... όπως Γνώση
λέξεις μάγισσες ....... όπως Κατάρα
λέξεις καρφιά ......... όπως Εκδίκηση
λέξεις σκορπιοί ....... όπως Αναγέννηση
λέξεις θάλασσες ....... όπως Βυθός
λέξεις αδιέξοδα ....... όπως Αγάπη
λέξεις διέξοδοι ....... όπως Μίσος
λέξεις αλήθειες ....... όπως Θάνατος

τις κατάπιε το άμοιρο και γέμισε το σύμπαν του με καυστικό οξύ...
κι όλο αυτό μόνο για να με ξαναβρούν....

δεν τις ξεφορτώθηκα..
..βρήκανε τρόπο και με κύκλωσαν πάλι..



© copyright, μαρίνα ακλήρου