23.12.07

αγάπη εντός οπτικού πεδίου



με αγαπάς τόσο πολύ
που λες θά 'θελες να ναυαγήσεις μόνο εσύ
σε κάθε μυρωδιά του κορμιού και της ψυχής μου.
κι εγώ..

με αγαπάς τόσο πολύ
που μόνο μέσα από τα δικά σου χείλη θέλεις να χαμογελάω..
μόνο μέσα από δικά σου μάτια να βουρκώνω.
κι εγώ..

με αγαπάς τόσο πολύ
που ο κάθε ήχος που ακούω θα ήθελες να έχει
και κάτι απ' τη φωνή σου.
κι εγώ..

με αγαπάς τόσο πολύ
που λες δεν μπορείς να αναπνεύσεις αν ο αέρας μου
δεν είναι στον ίδιο χώρο με τον δικό σου.
εσύ..

με αγαπάς τόσο πολύ
που δεν μπορείς να ανεχτείς τις μελαγχολικές μου ώρες
και πάντα έρχεσαι με μένος να τις πνίξεις.
εσύ..

με αγαπάς τόσο πολύ,
που θα ήθελες να με έχεις μέσα σε ένα δωμάτιο με παιχνίδια
και να σιγοντάρεις το κάθε μου παιχνίδισμα.
εσύ..


με αγαπάς τόσο πολύ..

με μια αγάπη εντός οπτικού πεδίου.


© copyright, μαρίνα ακλήρου